Sammanfattning v7

Har blivit lite mindre bloggande senaste dagarna, de korta uppdateringarna ni fått så har ni säkert förstått att jag inte varit på hemmaplan utan hos min syster i Sthlm. En liten utmaning sådär iom att jag kör ett ganska strikt program både träning- o kostmässigt. Men är riktigt nöjd med helgens utfall. Egentligen bara en grej jag missade och det var söndagens styrkepass. Tåget blev lite försenat och gymmet stängde en timme tidigare än jag trott. Men men, summa så är det en riktigt bra träningsvecka. Och kostvecka! Bevisar i att vågen denna morgon stod på -1,2 kg jämfört med förra veckan. Tjoho :)
 
Mån: TRX 60 min
Tis: Spinning 60 min
Ons: Gym 50 min + CXworx 30 min
Tors: -
Fred: Crosstrainer 30 min
Lör: Spinning 60 min
Sön: Crosstrainer 20 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0