Boxning incoming.

Imorn är det dags för Stegens FF att ha aktivitet, Dennis ska hålla i ett boxningspass. Ska bli riktigt skoj och spännande :) Får se hur trött man är efteråt.  Men jag räknar helt klart med en riktigt trevlig dag.

Är det någon som vill vara med så hojta till, kostar inte en krona förutom eventuellt några droppar svett och ett glatt humör. Kl 12-14 håller vi på i Tranås.

Personligen hade jag dock tänkt skippa det där med blåtira och avbitna öronsnibbar känns inte riktigt som jag klär i det. Så Dennis, inget sånt tack ;) Svett kan jag dock bjuda på! Jag hoppas på iaf lite hoppa hopparep, för alltid när jag tänker på boxning så tänker jag på hopprep... Varför vet jag inte haha.

Hursom, att det ska bli skoj det tvivlar jag inte en sekund på. Och tror allt vi kan bli ett ganska stort gäng också. Stegens FF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0