ViPR.

Jag har länge varit nyfiken på denna träningsform. Någon som har testat den?



ViPR är en funktionell träning för hela kroppen. Eller man kanske ska säga att verktyget heter ViPR. Fungerar tydligen som en armékniv med väldigt många och olika funktioner såsom skivstång, hantel, kettlebell, balansboll, balansplatta, medicin boll och speed ladder. Den finns i olika vikter 4-20 kg för att den ska passa alla användare. När jag kollat runt lite så ska det finnas ungefär 9000 övningar framtagna för ViPR och det positiva är att det ska passa allt ifrån nybörjaren till elitidrottaren. Lyfta, flytta och vrida är konceptet skull det kunna sammanfattas med.

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Där ser man, nu har jag fått förklarat mig vad den där tuben används till! =) Har inte förstått det innan liksom, hahahahaaa....

Och nej jag har inte det passet. =)

2012-01-20 @ 17:18:54
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0