Träningsburk.

Satt och läste en blogg, Träningsglädje om hur hon för varje pass hon genomför lägger en peng i en burk. Pengarna i burken får hon sedan lägga på träningsshopping som en bra belöning. Här kan ni läsa inlägget. Vilken fantastisk idé. För jag tycker det är skoj med nya träninsgkläder och gillar känslan när man känner sig lite extra snygg under ett träningspass, samtidigt är jag tyvärr ganska dålig på att unna mig detta. Så jag har bestämt mig, en träningsshoppingsburk ska även få flytta hem till mig. Enda regeln är att jag lägger en peng efter varje genomfört träningspass (ett träningspass innefattar att jag är ombytt till träningskläder) och när jag vill så får jag länsa burken men får då endast köpa träningsrelaterade kläder. Nu är bara frågan vad för summa som ska läggas i burken efter varje träningspass? Jag vill ju inte att det ska ta allt för lång tid innan man kan göra lite träningsshopping, samtidigt så kan jag ju inte lägga hela min lön på träningskläder i fortsättningen... Vad tycker ni är en lagom peng? O sen ska jag hitta en bra burk också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0