Tisdagsträning med Pinglan.

Dagens träningsplanering var som ni säkert läst TRX, men var extremt sugen på att kompisträna idag. Behövde motiveras lite. Så jag bestämde istället med Pinglan för en tur i den nya maskinparken på SF. Gymmet har byggs om och det finns en massa nya och fräscha maskiner. Var några veckor sen jag besökte SF, har ju hängt på Medley senaste tiden så jag har inte sett det. Riktigt stort och med många maskiner måste jag säga. Vi bestämde oss för att köra triceps, biceps, axlar, bröst och rumpa. Nu ska ju alla tänka på att Pinglan är mycket starkare än jag, så min tanke att köra på samma vikt som henne gick ju käpp rätt åt... Men vi körde tungt och 3x12 reps.

Efter en timme styrka skulle Pinglan på ett danspass. Inte riktigt min grej så jag ställde mig på crosstrainern istället. Hockey hade precis börjat så jag bestämde mig för att stå där under första perioden. Så tiden slutade på 35 min. Mycket nöjd... o svettig!

Tack Pinglan för bra pushning gör vi om snart igen tycker jag :)

I årets påskägg så låg fina träningsstrumpor, kan verkligen rekommendera det där med att använda funktionsstrumpor. Fötterna hålls torra osv. Är värt pengarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0