Sammanfattning veckans träning v 15.

Söndag och därmed dags att sammanfatta veckans som gått, ja iaf träningsmässigt. En mycket trevlig vecka tycker jag. En sak som jag bestämde denna vecka var att kämpa mer för den vardagsmotionen, för den är ju så smart. Så gick jag inte till gymmet som denna vecka var jag tvungen att göra någon typ av vardagsmotion ex cykla till jobbet, ta en långpromenad. Ja ni fattar :) Klarade jag alldeles utmärkt.

Går man tillbaka och kollar min planering för veckan höll den inte riktigt, men jag bytte ut till annat och i kombination med mitt löfte till mig själv om någon vardagsmotion så gick detta bra ju!

Måndag: Promenad
Tisdag: Gymstyrka 60 min + 35 min crosstrainer + Cykel till byggboden tor
Onsdag: Cykel till kontoret tor
Torsdag: Spinning 75 min + Vattenträning 45 min
Fredag: Zumba 60 min + Cykel till kontoret tor
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad

Sammanfattning: 275 min

Wooohooo, en klapp på axeln åt mig själv hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0