Veckans träningsresultat

Jag trodde länge jag inte skulle fixa veckans träning... o faktiskt så har jag inte kämpat så mycket för att lyckas heller. Har kommit in lite i ett hjärnspöke som är lite rastlös och inte motiveras till träning. Fast det behöver inte vara negativt insåg jag för en stund sedan. Med det menar jag att jag faktsikt har tränat bra i veckan och ju uppfyllt mina mål utan att behöva fokusera på det, det betyder förhoppningsvis att träningen blir av sig själv o en naturlig del i vardagen. Ja jag vet inte hundra, får ser hur nästa vecka blir :)

Inomhuspass 5/5
Utomhuspass 4/4
Morgonpass 2/2
Salsapass 1/1
Cykla till jobbet 4/4

När jag ser resultatet så måste jag faktiskt ge mig själv en klapp på axeln. För jag har i veckan som gått haft lite andra kvällsaktiviteter som inte gett utrymme att dra till något gym. Sedan tror jag också att ökningen av vardagsmotione gått i i huvet att den också har betydelse. Känner att det mest blev svammel, men så blir det lätt när det är hjärnspöken med i bilden..

Kvällen träning blev riktigt rolig. Var ute en sväng längs ån med Anna under tidig eftermiddag. Hon skulle på salsaaerobic på kvällen och fixade att jag kunde följa med. Ojoj, var förvirrat värre där ett tag och snurrarna avslöste varandra... för alla andra utom mig. Jag hade hur skoj som helst, men lite väl mycket koreografi blev det för mitt huvud. Fick nog aldrig in alla kombinationer, men mot slutet så artade det sig skapligt iaf. Roligt var det och svettig blev ja, är väl huvudsaken vid träning!!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jättebra ju, härligt jobbat!

2011-05-16 @ 13:43:46
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0