Madrid?

Vad trött jag blir då!

Är snart dags för årliga resan för mig och syrran till Madrid för att hälsa på vår käre bror. Första åren var det så enkelt, fanns precis perfekta flygtider att ta till bra pris. Var har de försvunnit? Nej nu vill de att man ska åka genom halva europa och resan ska gärna ta +15 h om man vill ha något som helst vettigt pris!

Trodde att jag äntligen hittat en resa. Så när jag på lunchen sätter mig för att boka så säger systemet att resan inte finns för en annan kund hann precis boka den. BULLSHIT! Jag tror inte den resan funnits. Suck suck suck!

Någon som har några bra tips på sidor man kan söka på?


Längtar ju som en galning efter att få ligga i denna park tillsammans med mina kära syskon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flygresor.nu

2011-05-11 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0