Red

Nu har jag äntligen bestämt mig för en färgändring i mitt vardagsrum. Lila försvinner och in stiger rött.
Varför undras det säkert då lila är min favoritfärg. Jo, tavlorna. Jag har länge haft en Roy Lichtenstein-bild som jag velat få upp på väggen men inte hittat någon lämplig vägg till den. Så när jag förra veckan hittade en helt underbar röd lampa på Chilli bestämde jag mig för att mitt vardagsrum behövde en förändring.

Än är inte allt bytt, sakta men säkert! Var på Gallerix i veckan för att få bilden inramad o jag tror den kommer bli jättecool. Ska bli så skoj att få hem tavlan. Även IKEA fick sig ett snabbis besök, då menar jag verkligen racerbesök! Men ut kom jag med ett par röda soffkuddar o lite annat skoj...

I helgen hinnar jag inte med så mkt styling så det får bli nästa vecka, men sen är ni välkommen på visning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0