Skidresan 2011

Sådär, kom i söndags kväll tillbaka till verkligheten igen. För lite så känns det efter man varit iväg på ett sånt äventyr. Var ju då 4 dagar i Idre med 94 jobbkollegor. Vad mycket galet finns som jobbar på företaget. Har med jämna mellanrum skrattat så jag fått ont i magen! Tack kära kollegor!

Vi åkte då upp i söndags, klart det blir en anska dryg resa med först tåg till Sthlm och sedan buss upp till Idre. Lite galen busschaffis hade vi även, dock duktig, men försöka vända med en dubbeldäckarbuss med släp på en småväg. Jösses amalia:) Stugorna innehöll 12 pers vilket gjorde att det sällan var en lugn stund där. Fredag var en härlig dag o jag begav mig ut på två rundor. Riktigt stolt över mig själv. Gick faktiskt riktigt bra. Okej att jag fortfarande inte vågar ge efter i nerförsbackarna utan hellre går nerför dem, men uppförsbackarna fixade jag iaf! Sen var det självklart After ski, bastu och dans natten lång. Ett uttryck som kommer sitta i hörselgången länge är "vet inte vad ni gör, men ni stör". Fredagen var toppen!

Lördagen startade väl lite segare dock. Vädret var sådär så det kändes helt okej att slappa till ordentligt. Gav mig ut på en runda men det blåste så förbannat att det fick räcka med det. En betydligt segare after ski senare var det middagsdags i stuga 637D. Mums mums och efterrätt på det! Vet inte varför men chokladsåsen hamna både här och där :D

Sen var det söndagsmorgon och hemresedag. Typ lika seg som uppresan.. eller lite segare för nu var alla trötta som tusan! Hemma. Suck ett helt år till nästa... så långt bort :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0