Pust, flås och stön

Dags att ta dag i det där med träningen var det ja. I helgen har jag varit riktigt duktig och träningsvärken sitter som en smäck... i magen! Zumba, Easy Line Core och Pump har helgen bjudit på och i veckan blir det en hel del av samma vara. Ganska sjukt egentligen hur mycket piggare och gladare man känner sig av lite träning.

För mig är det ju även en socialgrej. Jag umgås med mina vänner samtidigt som jag tränar! Trots det så hamnar man i svajet o inte tränat på ett tag, då ligger man där i soffan o tänker "Imorgon, imorgon ska jag ta tag i det där"...

Yes I know, ett über käckt inlägg ang hurtbulleri, men vadå låt mig va. Jag måste peppa mig själv lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0