Träningshelg.

Så kan man sammanfatta min helg, börja med träning och avsluta med just träning... Dagens andra träningspass, Zumba, var hur svettigt, peppande och uttömande som helst. Instruktörens sista innan hon flyttar så alla gav järnet! Fullt ös var det enda som gällde. Det skakades rumpa, tjoades och rann svett om alla. Precis som ett bra pass ska vara. Gillar Zumba starkt! Fast det har stor betydelse om vem intruktören är. Är det en riktigt bra instruktör så får jag allt jag vill ha i ett träningspass: Svetten ska rinna, det ska vara effektivt och du ska samtidigt ha roligt. Efter passet ska du känna dig helt uttömd på energi samtidigt som du har hur mycket som helst :)

Perfekt avslutning på denna helg och tror mina träningskumpaner Malin o Moomin håller med. Ny träningsvecka är planerad och snart kommer den upp. Vecka 34 då, var ju ute lite för tidigt där förra veckan :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hej hopp!



Jag skickar denna påminnelse till alla som ännu inte rapporterat in resultat i kilometerutmaningen denna veckan. Maila gärna [email protected], alternativt skriv en kommentar i min blogg med antalet kilometer, namn och ev. bloggadress.



Kämpa på!

2011-08-21 @ 20:24:55
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0