Augustiutmaning.



Kanske lite i senaste laget att berätta om en utmaning som pågår i augusti då den nu är inne på sista veckan..

Det är Maliniform.com som är utmanaren och går simpelt ut på att samla kilometer som man varje vecka rapporterar in till henne. Var verkligen en perfekt utmaning att hoppa på där i augusti när det gällade att lämna semesterns lata dagar bakom sig. Varje vecka skickar Maliniform sedan ut lite veckoutmaningar. Dessa kan vara allt ifrån stå i jägarvila till få in tid att ta hand om sig själv.

Mitt mål i tävlingen har varit att öka varje vecka.

Första veckan var fortfarande semestervecka så den blev lite sisådär, då ett par av dagarna ägnades åt att ligga på en sandstrand. Vecka två kom jag igång mer, cykla eller gå till jobbet gör mkt bara de och full rulle på träningen. Även här jag började med mitt löpprogram så där igenom kom det en hel del km! Vecka tre var ganska lik vecka 2, så visst blev det en ökning men inte så extrem. Sista veckan nu, då har jag som mål att komma över 100 km! Halvvägs till Sthlm det ska jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0