Basketavslut bidde det allt!

Är ungefär det som mitt liv bestått av denna vecka. Det är tråkigt! Jag gillar mitt jobb, men någon måtta får det vara anser jag :)

Tänkte avsluta med att berätta om hur min Stockholmshelg avslutades. Efter en kalaskväll ute i fredags då så var det basket som gällde resten av helgen. Lördagen var det Maxis lag, storvinst! På söndagen var det Malcolm, storvinst! Härlig start på denna säsong måste jag säga...


Maxis lag i rött!


Malcolms lag i blått!

Är inte lätt att fånga dem på bild, de har ju någon konstig grej för sig att de ska springa runt hela tiden :)
Marvins lag var det tyvärr ingen match med. Så nu blir det en del Stockholmshelger med basket. Woho, bara att ge allt som stolt moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0