En kväll med kvinnor.

Igår var jag tillsammans med mamma, Soffipropp och Soffipropps mamma (+ tusentals andra ladies då) på Ladies Night som besökte CC. Mamma hade vunnit biljetter och jag hade inte några förväntningar alls. Jag o Soffi kom fram till att man fick flera shower i ett. Den stora på scenen men samtidigt så många småshower ute i publiken, haha kändes som att det var en del ladies som inte kommer ut så ofta och passade på att köra järnet denna kväll. Alla verkade dock ha väldigt roligt och stämningen var hög i arenan. Ljuden steg ofta upp i taket när någon utan karlarna entrade scenen, Brolle var nog den som drog mest. Här skrek iaf jag högst ;) Han har en riktig grym röst! Var en bra show, många gamla härliga rockklassisker sjöngs och jag var nöjd. Satt där och fick nästan lite gåshud emellanåt. Well summa sumarum, lite mer alkohol hade defintivt krävts för att jag skulle gått all in denna kväll men jag var ändå nöjd och kände att det var ett par välspenderade timmar en fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0