Mina tankar om mig själv..

Finns några saker som figurerat i mitt huvud senaste tiden. Tänkte de skulle få komma ut.
Jag skrev för någon dag sedan att jag gått ner 13 kg sedan mitten av mars ungefär. Det är jag väldigt stolt över. Klart jag känner på kläder att det är skillnad, men utseendesmässigt ser jag själv inte så stor skillnad. Folk i min närhet säger väldigt ofta hur stor skillnad de ser. Men det går inte riktigt in. Inte alltid iaf. Jag blir dock väldigt väldigt glad för komplimangerna och för varje ny som kommer så kommer jag allt närmare att förstå det själv.
Därför betyder era ord så väldigt mycket. Just de där spontana som kommer utan att man haft någon diskussion kring det tidigare...

Överlag så är vi dåliga på att ge varandra komplimanger tycker jag. Jag är det själv. Förösker tänka på det att inte bara tänka tanken om att någon är duktig, ser bra ut, har en ny fin jacka, säger något riktigt smart, utför något bra eller liknande, utan faktiskt säga det högt också till personen!

I min närhet finns det så många personer som jag är så stolt över! Ni är så duktiga i olika sammanhang, inspirerar mig till så mycket och får mig att vilja bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0