Jag vann!

Ojoj ibland kan man ha tur. En av mina favoritbloggar jag följer MalinIForm har även iår en julkalender. Jag ska gå all in och tävla varje dag :) vad händer? Jag vinner dag 1. Tjoho :)

Vinsten kommer från Gococo där jag vunnit ett par valfria strumpor från deras shop, de har ett stort utbud av träningsstrumpor, skidstrumpor, löparstrumpor och kompressionsstrumpor. Materialet är cocona som tydligen ska torka snabbare än andra funktionsmaterial. Jag har länge varit sugen på ett par strumpor från dem, men de kostar en peng så min snåla sida har fått mig att vänta. O så vinner jag ett par, kan dagen börja bättre än att få ett sådant vinnarmail :)

Så trots att jag utsätter mig själv för större konkurrens i tävlingarna så rekommenderar jag er ett besök hos MalinIForm :)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ååh vilka snälla ord! Tack, tack tack! :D

2011-12-02 @ 11:04:00
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0