Mina träningsvänner.

Torsdagmorgon. Redan får jag faktiskt säga på den. Oj tiden gick ganska fort trots slut på semester. Gör mig ingenting faktiskt. Dagarna på jobbet har gått väldigt fort, framförallt för att jag har haft så himla mycket att göra. Kvällarna har främst ägnats åt träning. Precis som det ska vara. Insåg en annan grej igår. Träning för mig är ju ofta kopplat till socialt umgänge. När jobbet drar igång så finns det inte lika mycket tid för sådant, alltså förskker man koppla ihop dessa två aktiviteter. Allt för att spara tid :)

Jag har flera härliga träningskompisar, Malin, Mia och Moomin är väl de jag tränar oftast med. Haha jag och mina tre M-träningsbuddies! Hittills har jag tränat med Malin denna vecka, men tanken är att på söndag få in Zumba med Moomin. Mia, den lyckosten, har ju fortfarande semester men nästa vecka så får man nog chansen till hennes trevliga sällskap :)

Jag gillar mina träningsvänner. Och såklart alla mina övriga vänner med!!



PS Vaknade imorse med en träningsvärk som bara smärtar... främst baksida arm! (Så jag tränade visst min favoritmuskel ändå.. woho!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0