Dublin del 2

Idag intogs frukosten på ett riktigt amerikanskt 50-tals ställe. Schysst inrett men frukosten var sådär. Jag har gärna inte lönnsirap och flytande grädde till min gröt. Föredrar jag det jag fick igår, hallon, banan och valnötter. Mums!

Sedan åkte vi till Kilmainham Gaol, ett gammalt fängelse. Kan verkligen rekommendera alla att åka dit. Intressant att höra och man fick lära sig mycket om både fängelset och Irlands historia!

Sen handla jag nya converse, bestämde mig tillslut och det blev.... Wonderwoman! Även hunnit dricka en bubbletea. Mycket intressant dryck. Vet inte riktigt vad det egentligen var men jag tog en mjölkbaserad med choklad. Själva drycken smaka väl som nån chokladdryck men upptäckte snart vad det där bubbliga var... Små geleliknande godissaker i botten. Haha skumt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0