Snittkurvan på väg uppåt!

Kom på att jag skulle visa lite min trend också, för självklart så kan man följa det också i våra diagram för Först till hundra. Ni ser att jag har en positiv trend :) Jag är den blå linjen. Lite suddigt att se men till vänster visar träningarna på Medley och där snuddar jag precis under 2 gånger/veckan som snitt. Högra visar snittet på totala träningen både på Medley och andra ställen. Där är jag strax under 2,5 gånger/vecka. Ska väl läggas till att detta är ett snitt från i mitten av augusti, inte så pjåkigt tycker jag ändå!
 
Syns tydligt gör även den dipp jag hade under hösten... men innan jag nåt 100 träningspass på ett år så vill jag att de ligger i snitt på 3 gånger/veckan, känns rimligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0