Längd!

Nästa vecka är det dags för företagets skidresa, tjoho vad skoj det ska bli då!!!!
 
Umgås med kära kollegor som man ser alltför sällan, några extra dagar ledig och få åka lite skidor också. Jag har ju siktat in mig lite på längdskidor på dessa resor. Gissar på att det finns lite för mycket feghet i mig, ramlar man gör det mindre ont att ramla på längd än i en utförsbacke tänker jag haha. Men jag tycker det är ganska skoj att åka längd också, grym träning! Iår tänkte jag slå på stort och har bokat in mig på en skidlektion i två timmar, ska bli jätteskoj!
 
Kanske kan detta vara en början till att faktiskt våga mig på tjejvasan någon gång i framtiden :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0