Semlor

Dag 3 av mitt kost- o träningsupplägg. Vilodag vilket ärligt talat känns lite bra. Söndagens träningspass tillsammans med måndagens helt underbara TRX-pass gjorde att den kändes lite seg på gårdagens Spinningpass. Dock var huvudet fyllt med massor av energi!

Under dessa veckor ska jag ju undvika socker, vitt mjöl, halvfabrikat o alkohol. Sockersuget i form av godis känns helt okej.. Det jag saknar just nu är faktiskt vitt mjöl!! En färsk fralla t ex:) sen är jag också sugen på bakverk typ semla (visst den innehåller ju socker också). Men får hoppas detta är en period bara...

På tal om semlor hittade jag denna variant i kyldisken. Lät ju underbart gott, men jag stod på mig o tog istället den helt naturella:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0