PT-online

Imorgon startar fyra veckor intensivt fokus på kost och träning. Ska nämligen ha en PT-online under dessa veckor. Har följt hennes blogg i ett par år och för ett tag sen började hon även med PT-online då. Jag ville testa, för hon har riktigt bra koll på kost och träning. Kolla in www.trendotraning.se så kan ni kolla in henne närmare.

I veckan fick jag träning- o kostupplägg, testprovade ju ett av styrkepassen idag och aj aj det känns i kroppen :)

Konstmässigt har jag under helgen förberett en del i helgen som Anna tipsat om bl.a. fröknäcke och proteinbollar. Recepten kommer under veckan, men finns på hennes blogg om ni inte har tålamod:)

Ska bli väldigt utmanande men spännande veckor. Fyra vita veckor är tanken också:P

Jag börjar mitt liv som 30+ med en ordentlig utmaning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0