Pust!

Just nu verkar läget lugnt med allt vad som har med jobb och göra, så nu håller vi tummarna :)
 
Sedan måndags morgon kan jag säga att det varit galet mycket. Mycket har ju att göra med butiksöppningarna som varit de senaste dagarna i det projektet jag arbetat med i ett års tid nu. Kul att allt är igång, men kan avslöja att för mig som är bakom kulisserna tar det en hel del kraft och energi. Men som sagt, nu verkar allt flyta på och jag hoppas få spendera min kväll i soffan kollades på hockey.. med vinst!
 
Är just nu väldigt glad i själen. Jag fick nämligen tidigare i veckan en usb-sticka från Malin med alla de bilder som florerade under min 30-års fest tidigare i våras. Dessa bilder gick med en projektors hjälp på hela väggen. Bilderna föreställde mig själv i diverse sammanhang och alla mina goa släktningar och vänner. Nu kommer jag svära lite, men FY FAN, vad man blir lycklig i själen av dessa bilder. De representerar så mycket glädje och minnen från tidigare år. Tack ännu en gång för en fantastisk 30 års fest, tack kära vänner för alla skratt genom åren vi haft och framförallt för alla skratt vi kommer ha :) Jag är en lycklig människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0