Update

Detta blir en sammanfattning på mycket.. Veckans träning tror jag utgår då ju halva veckan typ redan gått. Den tuffar på och att få in 2-3 träningspass per vecka fortsätter ganska bra.
 
Annars har jag mycket som pågår nu, samtidigt som det då o då känns som det inte är mycket alls. Är väl lite så i slutet av stora projekt man har. Något har legat i fokus så länge och upptagit så mycket tid, sedan poof så är det slut. Hjärnan hänger inte riktigt med, eller iallafall inte min hjärna.
 
Nästa vecka är det dags för sista butiken i mitt jobbprojekt att öppna och det blir som en naturlig deadline. Känns konstigt att börja avveckla alla tankar kring det, men det kommer nya projekt så det är bara att fokusera om :) Skippar vi arbetslivet så tuffar det övriga på ganska väl, försöker njuta av hösten så mycket det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0