Inlägg.

Ja ni har sett att jag haft svårt att få in inlägg senaste dagarna, varit på språng hela tiden. Det mesta riktigt spännande :) Tyvärr har jag inte riktigt hunnit med träningen heller, så jag ser denna vecka som lite lugn vecka och så tutar o kör vi nästa vecka istället. Känns faktiskt helt okej, sköna är att jag trots några dagar lite lugnare på den fronten så är motivationen kvar. Jippi! Enda dumma är väl att jag o Magnus nu är på samma poäng. Är ju liksom alltid skönt att ligga lite före ;)

Helgen ska jag tillbringa i Stockholm hos syrran. Ska bli skönt att få lite familjehäng. Jag ska även be mina systersöner hjälpa mig få igång min nya mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0