Squashglädje...

...träningsglädje... Ren superglädje!

Åh min nystart på träningen kunde verkligen inte börjat bättre. Squash med Malin och det var helt underbart roligt. Väldigt jämna matcher, där jag tyvärr gick förlorande men vad gör det när det var så roligt och glädjen bara bubblade! När jag sitter såhär efterråt efter ett träningspass så undrar jag hur jag ens känt mig less på det??? Linda du är allt bra knäpp ibland!

För er som inte testat squash förövrigt borde verkligen testa det, så fantastiskt roligt! Är mycket intensivt, men samtidigt måste man tänka lite och när man får till bra spel så jaa hur ska jag säga, då är det helt enkelt superroligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0