Sammanfattning av min frånvaro.

Ojsan, inte alls varit meningen att inte uppdatera min kära blogg. Men jag har knappt suttit vid en dator sedan en kortis i fredags och det var i jobbsammanhang. Så vad har jag haft för mig?

Jag började helgen nere i småland och stannade där tills igår eftermiddag. Blev bjuden på älg och årets första rabarberpaj, fantastiskt gott. Tack Emma för ett härligt dygn i småland, jag kommer snart igen :)

Väl hemma på schlätta igen så ägnade jag kvällen åt finkultur med Sofie, Casablanca och massa popcorn. Lite TP på det och där var den lördagen till ända. Wow!

Idag har jag ägnat mig åt lite ärenden och njutet av fint väder ute, några fönster har också blivit putsade, någon maskin tvättad och lite röj med dammsugaren. Så var det måndag igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0