Inför blodomloppet.

Mitt i all denna kavalkad av inlägg från Krakow (ja det kommer såklart reseberättelser även från dag 3 och 4) så lägger jag in Blodomloppet. För bloggen har ju faktiskt en inriktning mot att motionera och vara glad också.

I vilket fall, idag är det Blodomloppet här i stan och jag är anmäld. Ska springa i ett av tre lag anmälda från jobbet. Ser det iår som ren välgörenhet. Loppet har dock en speciell betydelse för mig då jag förra året gjorde min debut inom löpning på just detta lopp, jag minns min skräck och rent av ångest jag hade inför. Iår finns inte den, dock finns det en känsla av att bara ta mig runt. Varför? Jo för jag har faktiskt inte löpt en meter inför detta lopp! Jag hade löpförbud i början av året och sedan har jag aldrig kommit igång. Men runt det ska jag o klart jag har som mål att förbättra min tid från förra året. Gör jag det inte så är det okej, jag ser det som en social grej jag gör med jobbet och trevligt enbart.

Sen känner jag mig själv såpass att klart jag kommer hålla koll på klockan och försöka göra en bra tid, tävlingsdjävulen i mig finns alltid :)

Håller en extra tumme för fint väder ikväll, vore så mkt trevligare om det är fint väder när man ska sitta där i gröngräset och picnic:a.

Vill ni så får ni gärna komma och heja på mig, ser jag väldigt frånvarande ut ja då är jag väl helt enkelt bara väldigt fokuserad... Jag hejar på mig själv och hoppas det ska kännas bra med löpningen ikväll. För kanske inspirerar det att ta upp löpningen efter det.

Känner sådan lycka inombords över känslan i magen jag har inför kvällen, jag skiter i om jag misslyckas eller inte! Såhär kände jag förra året och den känslan finns inte på långa vägar. Woho!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0