Hemma.

Inatt kom jag hem igen från en fantastisk resa. Krakow är en riktigt härlig stad och jag kan rekommendera er att åka dit. Självklart så kommer det komma ett gäng inlägg kring min resa :)

Kan ju förövrigt faktiskt säga, ang mitt inlägg om hotellet, att det faktiskt såg ut som på bilderna ungefär. Var inget dumt ställe alls! När man är ett par styckna och är mycket på språng vilket kräver att man kan få i sig frukost när man vill och vad man vill är lägenhetshotell riktigt bra. Läget var helt okej, ca 10 min promenad till stan (stora torget) och runt hörnet från Wawel Castle.

Bilderna 1, 3, 5 och 6 var faktiskt från vårt rum.

Jag tog själv inte så många bilder och de är ju kanske inte med den mest fantastiska kameran men ni får iaf se att det ser ungefär ut som hotellets egna bilder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0