Vinterjacka vs vårjacka.

Fortfarande morgon och det är riktigt varmt och skönt ute. Denna årstid befinner man sig alltid i valet och kvalet om man ska ta vårjacka eller vinterjacka. Hittills har jag fegat och kört på vinterjacka, tänkt att hellre vara lite för varm och öppna jackan än att frysa. Tills idag har jag faktiskt inte känt att vinterjackan varit så fel, blåst ganska mycket. Idag var den helt fel. Kom ut genom dörren och kände att detta var varmt. Sedan vet man ju aldrig om denna värme är här för att stanna, skulle ju inte vara första gången som man tror att nu är det vår på riktigt och så kommer det en snöstorm. Nej nej, jag är inte ett dugg pessimistisk inte det jag försöker påvisa, tvärtom. Dock så får man alltid ha en gnutta realist i sig. Just nu struntar jag i det och njuter av det härliga vädret. Till på köpet är det även fredag och jag har en härlig, lugn och skön helg framför mig. Precis som jag önskar!


Kommentarer
Postat av: Fighitng Spirits

Sjukt varmt ute idag men man skall vara försiktig och inte plocka av sig kläder för fort nu... Har dock inte haft ngn ordentlig vinterjacka på hela vintern jag imed så milt ute.. =)

2012-03-23 @ 15:55:47
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0