Till mina vänner!



För det mesta så tänker man såhär, men så kommer de där ögonblicken när man bara kan se ner på sig själv. Suck. Därför tror jag på att vi måste bli bättre att faktiskt ge varandra komplimanger, nu menar jag ärliga komplimanger som vi faktiskt står för. Men titta runt i er bekantskapskrets, visst finns det så mycket underbara personer där! Jag själv är lyckligt lottad jag har de som alltid får mig på bra humör, de som jag alltid kan prata ut hos, de som alltid får med mig på härliga upptåg, de som ser till att jag tränar när jag själv bara vill gömma mig under täcket, de som jag kan diskutera en jobbig dag med, de som jag kan diskutera en härlig dag med, de som finns där när jag är lycklig, de som finns där när jag är olycklig, de snygga, de smarta, de härliga, de fantastiska. I varje person runt mig finns det egenskaper som jag avundas, samtidigt som jag kan bli lycklig över att faktsikt få ha så nära mig för de kompletterar mig.

Från ett citat som kanske handlar om lite andra grejer så fokuserade jag helt på mina vänner, för jag vill att ni ska veta att ni är helt amazing!

Tack vänner, ni är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0