...som natt och dag.

Igår var jag så glad efter TRX-passet. Körde samma pass förra veckans onsdag och då var kroppen inte med alls, ingen energi what so ever. Därför får jag erkänna att det tog emot väldigt mycket innan TRXpasset. Hade det inte varit för att jag skulle möta upp Anna där så skulle jag nog hoppat passet. Men nu var det bar aatt ta sitt förnuft till fånga och gå dit. Och vad glad jag är över det! För denna vecka kändes allt så mycket bättre. Okej var fortfarande ett tufft pass och svetten rann, men det fanns energi i kroppen och man kände hur mycket man orkade. Förra veckan orkade jag knappt stå på benen efter passet, igår var jag bara lycklig.

Precis den känsla man vill ha i kroppen efter ett stentufft pass. Trött, men lycklig och med mycket energi i själen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0