Något att se fram emot.

Ojoj, nu blev jag glad av att få reda på en grej. Det ska komma en ny Kesella Kvarg med citrus! Mums mums. Jag gillar kesella och jag gillar citrus, ni förstår att förväntningarna är höga. Dock får jag vänta ända tills v19 innan de ska komma i butik som jag förstod det. Suck! Edit: Dubbelkolla och lanseringsdatum är 2012-05-07



Jag spenderar jag ganska ofta tid i vårt närmaste grannland i öst. När det kommer till livsmedel så ligger de långt före oss anser jag. De har så mycket större sortiment men väldigt många olika produkter. Vi kan ta just kesella som exempel. Vi har idag ett par smaksatta, men i Finland har det funnit länge och senast i somras när jag var där så provsmakade jag väl ca 6-7 olika sorter... Aja, men nu ser vi fram emot citrus :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, vad spännande. Jag gillar också både Kesella och citron väldigt mycket. Föredrar lättkesella ur näringssynpunkt, men en citronkesella med 7,5% fett känns som det kan vara en bra bas i en "nyttigt" efterrätt. KUL att du delade med dig :)

2012-04-01 @ 11:23:13
URL: http://atatranavinna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0