Mellanmålstips.

Jag skrev i ett tidigare inlägg så ska jag se till att bota sockersuget en del nu. Blivit allt för mycket sötsaker senaste tiden. Så vad har jag för strategi för att ändra det? Jag vet av tidigare erfarenhet att när man väl gått på lie avvänjning så brukar det sköta sig av sig själv. Under perioden av avvänjning så är det bara vilja att gå på. Plus att vara förberedd! Därför har jag ikväll skalat morötter och kokat ägg. För när sockersuget kommer så ska det finnas något snabbt alternativ, knapra morot är ett betydligt bättre alternativ.

Sen kan jag inte säga om jag lyckas men jag ska försöka allt vad jag har! Sötsaker är något mums till helgen, men inget vardagssmaskandet är målet. Vi testar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0