Lite regn stoppar mig inte!

Är det inte lite typiskt ibland. När jag för en gång skull hade möjlighet att njuta av liten cykeltur, ja då regnar det. Regn gör mig inte så mycket för jackan är vatten- och vindtålig. Men det är jobbigt att få regnet i ögonen mest det. Lite regn stoppade dock inte mig utan sammanlagt blev det ca 7 km cykling idag. Var riktigt härligt, dock kan jag väl säga att gårdagens TRX-pass satt i främst framsida lår. Så det var bara att bita ihop och tänka bort smärtan i uppförsbackarna. Det är såklart lite extra trevligt när man har hela cykelkorgen fylld med en proppfull och tung väska, jag menar det biter ju ännu lite extra i de där låren :) Men jag klagar verkligen inte, för jag njöt av cykelturen och kände mig nöjd både i kropp och själ efteråt. Nu laddar vi om inför kvällens nya TRX-pass!!


Och nej, jag har ännu inte införskaffat mig någon ny cykel. Utan jag tuffar på med min extra tunga citybike med 3 växlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0