Jobb, förkylning & hockey.

Bara för att ni ska veta att jag inte förgås så sammanfattar jag mitt liv med tre ord JOBB, FÖRKYLNING & HOCKEY.

Jobb: Varit en mycket intensiv jobbvecka, rolig dock men full rulle i minst 8h per dag. Grejer ska fixas, saker ska beslutas och hur mycket som helst ska tas reda på.
Förkylning: Fortfarande  genomförkyld, näsan rinner, huvudet dunkar, halsen irriteras och hostan hostas.
Hockey: Sista matcherna i seriespel, ska mitt lag få kvala, slutspel eller ingenmansland?

Jag ser dock verkligen fram emot helgen! Den ska umgås med vänner. Imorgon med Moomin och på lördag dag blir det brunsch. Me like brunsch :) Så bara fredag kvar, sen tar vi helg på det!

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla!!

2012-03-02 @ 21:47:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Fighting Spirits

Riktigt träligt med förkylning men kul att jag lyckades inspirera dig.. =)

2012-03-04 @ 19:42:50
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0