Home sweet home.

Efter att ha varit på resande fot sedan fredag eftermiddag så är jag hemma igen. Hem ljuva hem. Borta bra men hemma bäst. Kan dock säga att det varit riktigt roliga, intensiva och upplevelserika dagar.

Fredag:
Åkte upp till Stockholm tillsammans med Nässjögänget på tåget. Vi skulle alla till företagets medarbetskonferens på lördagen, jag skulle dock en avstickare till Sis innan. Var ju nämligen hennes födelsedag. Så så fort jag fick in en tå hemma hos henne så var det dags för födelsedagsmiddag tillsammans med Sis och hennes alla tjejkompisar. Mycket skratt, en del glas vin, underbar middag och ännu mer skratt så gav jag upp runt halv 2 på natten för att hinna sova lite iaf innan lördagens äventyr.

Lördag:
Gick upp medan resten av huset låg och sov som bäst för att möta upp ett par jobbarkompisar innan vi begav oss mot Kista. Medarbetskonferens. Så skoj att träffa på folk från övriga kontor. En väldigt intensiv dag och kväll. Och så kanske lite för lite sömn, men det var det värt :) Vi sov på Victoria Towers. Jag och E hamnade på 19e våningen, så utsikten var inte dum alls. Synd bara att det var ganska grått väder...

Söndag:
Började dagen med hotellfrukost. Omdömmet blir helt okej, men inte mer. God äggröra, trist juicekoncentrat och inget utöver det vanliga som finns på de flesta hotellfrukostar nuförtiden. När de andra tog tåget hemåt åkte jag tillbaka till Sis. Blev lite ärenden och sedan kollade vi på basketmatch. Somnade sedan tidigt...

Idag har jag hunnit med jobbmöte innan jag kom hem för en stund sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0