Gymevent 1 april.

På söndag har ett av gymmen jag tränar på Gymevent med ett helt gäng med workshops, föreläsningar och såklart massa träningspass. Jag kommer vara där har jag tänkt. Min plan är att vara med på två workshops och ev en föreläsning (beror ju lite på hur vädret är, för är det som förra helgen så är man ju gärna utomhus ;).

Funktionell träning och TRX är planen. Ska bli kul. Vet inte hur mycket träning det blir för oss deltagare, men jag ser det som bra boostning inför kommande träning om inte annat :)

Gillar att de har sådana här event för man blir lite peppad och att vara peppad när man ska träna är alltid  fördel, går liksom lite lättre då! Eller hur.

Program:

  • Familjeträning kl 13.00-15.00 (barn from 10 år)
  • Förläsningar ”Ett liv i rörelse” kl 14.00 och kl 16.00
  • Workshops i funktionell träning med gästinstruktör kl 15.00-16.30
  • Ställ frågor till en PT kl 16.30-18.00
  • Workshop i TRX kl 18.00
  • Prova på massage kl 17.00-19.00
  • Gratis gyminstruktion kl 15.00-18.00
  • Tävlingar
  • Mät din BMI

Plats: Sporthallens gym






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0