Brunsch-tips!

Kom precis på att jag glömt att berätta om en brunschupplevelse jag hade för ett par veckor sedan. Vad härligt det är med brunsch! Finns ett ställe här i stan som heter Babettes. Där serverar de brunsch första lördagen varje månad. När denna dag inträffade förra gången var vi fyra förväntansfulla personer som skulle uppleva detta...

Gillar extra mycket att man vet vad man får, det är hemmagjort och inga konstiga tillsatser. Jag hade ju lite förmånen att ha presentkort. Tack alla för den födelsedagspresenten. Så jag kunde njuta lite extra. Och gott, det var det verkligen. Mysigt ställe överlag är Babettes och tycker alla linkanbor ska göra ett besök där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0