Sommaren is incoming.

Okej nu pratar jag inte bara väder här, fastän det känns lite lite att det kanske kan bli något av denna sommar. Iallafall om man tänker på att det var riktigt soligt och skönt när jag cyklade till jobbet imorse. Men jag ropar inte hej ännu. Jag har ju inte semester ännu, så för mig är det okej med något svalare i dryga veckan till för att sedan smälla till framåt slutet av nästa vecka :)

Nej men att jag tycker att sommaren is incoming är mer det umgänge man får med sina vänner på sommaren. De blir fler spontana träffar och man kan ses en sväng en vardagskväll. På vintern när det är mörkt blir det inte alls samma visa, iallafall inte i min bok. Exempelvis igår så var jag och kosmosbananen en sväng hemma hos Hanna. Käkade lite, bluddra om det mesta (haha japp det mesta!) och fick äta lite av Hannas pappas bullar. Smaskens!

Jag gillar sommaren!
 

Kommentarer
Postat av: DEN RIKTIGA JOSEFIN

Hehe charmigt citat :D

2012-06-28 @ 13:17:03
URL: http://denriktigajosefin.blogg.se
Postat av: sanna hyvärinen

Hej fina du, kika gärna in på min blogg & var med och tävla, har tre tävlingar uppe nu, du kan vinna bland annat 300 kr på skor och att få gå på fisk spa :)! Annars önskar jag dig en fin dag, och hoppas du får sol, puss och kram.

Www.socosy.blogg.se

2012-07-03 @ 10:56:13
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0