Sommarträning.

Idag fick jag reda på lite om Medleys sommarschema. De kommer ju ha simhallen stängd och all träning kommer ske i Sporthallen. Vattengympan flyttar ut i Badsjön vilket jag inte gillar alls, så vattengympa får det väl bli i höst igen antar jag. TRX kommer dock inte försvinna. Kommer bli två pass per vecka och som jag förstod det även ett kombinerat med EasyLine, ska bli mycket spännande.

Jag har som mål att försöka träna på som vanligt även i sommar, sen blir det ju tyvärr inte alltid så. Känner mig själv. Men för att iaf ge det en ordentlig chans så är det nödvändigt att det finns ett utbud som iaf lockar litegrann. Fick även veta idag att uner TRXpassen kommer sidoplankan göra comeback, woho. När jag gjorde den första gången så kändes den nästan omöjlig men det var en övning man kände hur mycket starkare man blivit så det blev en riktig favorit... Så skoj att den kommer tillbaka för den har jag faktiskt saknat.

Sommarträning, come on Im ready for you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0