Räknar ner.

Just nu gör jag faktiskt inget annat än räknar ner till semestern. Behöver det både fysiskt och mentalt känner jag!

Min semester drar igång redan på lördagförmiddag med att jag och mamma drar till Moominland och hälsar på tjocka släkten. Jag håller en så stremt stor tumme för att det ska bli fint och soligt. Min plan för veckan går faktiskt mest ut på att läsa böcker och koppla av. Har redan ett gäng böcker som är framtagna och jag längtar efter att få sluka!

Efter tiden i de finska skogarna, som säkert kommer ge lappsjukan, blir det hem till Sverige ett par dagar för att sedan sätta mig på planet ner till Mallis. Även avkoppling står på schemat där, dock med mer folk runt mig och garanterad sol. Ska bli så härligt och jag ser fram emot mycket strandhäng, middagar på uteserveringar och en o annan apertiff på balkongen.

Jag älskar mina semesterplaner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0