Kouvola

Ja ni som inte vet så är rubriken en stad i Finland, googla ;) Mamma skulle träffa några vänner och eftersom vädret var ganska grått och trist bestämde jag mig för att följa med. Några timmar egentid att strosa på stan och göra vad jag vill lät inte helt fel. Missförstå mig rätt, det är skönt att bara få koppla av få mat serverad och inte ha några måsten. Dock är det skönt med egentid, göra det man vill, när man vill och gå vart man vill. Bara det att äta när man vill är nödvändigt ibland :) Nu är väl denna stad ingen metropol, men jag ska nog kunna slå ihjäl några timmar :) det som är lite trist är att det är ungefär samma butiker som i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0