Comeback!

Jajamensan, nu är jag tillbaka på riktigt.. Inte bar ahär på bloggen utan nu ska de vanliga rutinerna försöka återkomma i mitt liv. Än är inte semestern över, men förhoppningsvis blir inte chocken lika stor nästa vecka då :)

Innebär som sagt blogginlägg mer regelbundet, laga mer mat (kanske tom är så duktig att man ser till att förbereda lite matlådor till frysen), träningen och så se till att de fixa på semester TO DOsen blir klara.

Blogginlägg får jag väl säga check på, ska bara komma in i rutinerna mer. Matlagningen, ja det är väl bara börja helt enket. Trots att uteserveringsmiddagar inte är ett minne blott hehe. Träningen jajamensan, börjar med att få in två träningspass denna vecka. TO DOsen är faktiskt inte så många kvar, jag har varit en duktig flicka o gjort gansk många men de sista ska fixas o därmed pasta ;)

Så var beredd att börja följa mitt liv igen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0