Avbockning pågår...

Idag är den sista dagen i de finska skogarna. Eller nja vi byter skog i vilket fall :) imorgon åker vi mot åbotrakten då min mamma o moster ska ha kusinträff där. På söndag bär det sedan av mot svedala igen.

Känns helt okej då jag känner jag gjort allt de i finland som hör till. Jag har bastat, druckit mjölk till lunch, frukost, fika och middag typ varje dag, ätit massa karelska piroger, ätit grillkorv i hushållspapper, ätit pirog på torget, läst mängder av böcker, blivit myggbiten... Tror de var allt. TJo!

Jag har även kopplat av ordentligt från jobbet och njuter för fulla muggar av semester. O vet ni vad, är ju faktiskt tre veckor kvar av den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0