Veckans träning v.1

Nu när det är nya tag, så är det dags att ta upp rubriken Veckans träning!

Imorgon börjar ju utmaningen Let's Kick it, går ut på att samla så många kilometer som möjligt. Kilometrarna ska samlas via promenader eller löpning. Så blir en hel del sån träning denna vecka, blandat med lite pass är tanken. Ska väl läggas till att ibland blir det ju "ofrivillga" promenader i jobbet eller man går till o från jobbet. Dessa är vardags motion, dock får jag räkna dem som jag förstått det. De jag inte får räkna är vardagsstegen utan det ska vara uttalade promenader eller löppass. När jag skriver Let's Kick It som träning så är det att jag tar mig ut för att avverka X antal kilometer :) Vi får testa om det funkar. Utvärdering får ske på söndag helt enkelt..

Mån: Let's Kick It
Tis: Let's Kick It
Ons: Zumba
Tors: Zumba
Fre: Let's Kick It
Lör: Spinning
Sön: Let's Kick It

Vilket ni ser så har jag lagt in utmaningen varje dag som jag inte kör någon annan träning. Inte alls omöjligt anser jag, en liten promenad hinner man alltid med. Ett mål för veckan är också att ett utav Let's Kick It-passen ska vara löpning, men det beror lite på om det är isigt eller ej. Men nu ska jag iaf se till att ta upp löpningen på en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0