Testa gym.

Sådär nu har en ganska lång fundering blivit till action. Jag har länge velat testa Studio Fitness lite mer grundligt, de har lite pass som verkar väldigt spännande. Så idag gick jag in och bokade in mig för en testvecka som redan imorgon startar med ett Forzapass. (jag hoppas nu bara inte blir inställt pga för få inbokade...) Efter denna vecka så ska jag bestämma mig för om jag ska bli medlem. Nej, jag ska inte säga upp mitt kort på Medley absolut inte. Gillar verkligen Medley och de har flera pass som jag inte vill ge upp, eller instruktörer för den delen. Så min plan är att ev ha två gymalternativ. Just nu har de en riktigt schysst deal på årskort på Studio Fitness så gillar jag det, ja då slår jag nog till! Så mina kära träningsvänner på Medley, jag överger er inte. Och Pinglan på Studio Fitness, ev kanske vi kan träna lite ihop i framtiden. Ja det vill säga när du inte står där som instruktör!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad spännande! Forzapass? Vad innebär det?

2012-01-05 @ 20:51:54
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0