Skumbad och halvtidskoll.

En bra dag på jobbet då framtida planering hade ganska högt fokus. Insåg idag att för att komma igenom denna vår så krävs det ganska mycket planering av min tid redan nu. I vilket fall så begav jag mig efter jobbet iväg på ett zumbapass. Härligt att få ur sig lite energi och bara svettas. När jag kom hem så bestämde jag mig för lite extra egentid, skumbad. En bra tidning och det varma vattnet gjorde gott för både kropp och själv :)



Vi kör lite halvtidskoll på hur veckans utmaningar går:

- Träna minst 200 minuter under veckans gång! (60/200)
- Testa minst 1 nytt recept (0/1)
- Prova en ny träningsform eller använd ett nytt träningsredskap
- Ge dig själv egentid! 60 minuter fördelat hur du vill under veckan. (45/60)
- Sätt upp mål inom träning, kost och hälsa för det nya året. Pågår

Tycker ni jag inte kommit så långt? Vänta på på söndag så får ni se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0