Sammanfattning träning v4

Förra veckan såg lite annorlunda ut träningsmässigt än vad den brukar iom Vemdalenresan. Tyvärr var jag osmart i början av veckan o tränade på som en liten gnu. Resluterade i överansträngda ljumskar som inte alls tyckte att åka längdskidor var så bra. Så det blev lite färre kilometer i spåren än vad jag planerat.. men men :)

Mån: Yoga 60 min + Zumba 60 min
Tis: EasyLine 60 min + TRX 30 min
Ons: -
Tors: -
Fre: Längdskidor 90 min
Lör: -
Sön: -

Sammanlagt 300 min

Ska väl lägga till att ett par av de övriga dagarna med sträck har jag fått in några riktiga långpromenader. Gjorde gott för Let's Kick It utmaningen (kommer eget inlägg kring sammanfattning om den). Men nu lämnar vi v 4 och ser ut över v5. Ny träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0